tisdag 13 januari 2009

Sjuk

Jaha, nu är man återigen sjuk då. Har varit förkyld en längre tid men i onsdags blev det värre. I torsdags var jag hos doktorn så jag fick lite penicillin. Är fortfarande inte helt frisk. Känns så typiskt att behöva vara sjuk från jobbet när man har varit ledig i tre veckors tid.

Jag borde väl säga några ord om min semester, den var bra. Blev trött av att sitta så mycket i bussen men på hemresan var jag så trött så jag sov mestadels. Båten var jättefin och man kan säga att jag var i helt fel åldersgrupp. Det var mest pensionärer och familjer som var där. Larz Krizterz bjöd upp till dans på kvällen och ack så fullt det var på dansgolvet. Discot var inte lika välbesökt.

Ebba tycker jag är tråkig som inte orkar gå ut med henne. Det är så typiskt, känner mig elak med orkar vara ute i typ 10 minuter. I morgon tänkte jag återgå till jobbet, dumt? Jaa, visst är det dumt, men jag är sådan. Jag vill jobba.

Ha en bra dag. Själv ska jag fortsätta med tvättning.
/Mari

Inga kommentarer: