torsdag 29 januari 2009

Kompisar

Ebba och Platon busar

I går var Ebbas nya kompis Platon med matte och husse här. Hundarna sprang som tokar. Lägger ut lite bilder på de små "monstrena" senare i inlägget. I dag har Ebba varit trött hela förmiddagen, vilket var tur då mormor var lite trött och dålig i dag.



Ebbas kompis.

I morgon ska vi avtacka en vikarie som har varit hos oss i ca 1,5 år, det är trist. Vet inte hur det kommer fungera nu när det bara blir K och jag mot världen, fast det är vi ju vana vid. På tal om K så var vi och tog hål i örat i tisdags, bara sådär, vi är rätt roliga. Nu ska jag bara ta hål i "flärpen"vid örat, då kommer jag känna mig tuff ;)




Nu börjar jag få igång lite saker med sjukvåden. Var på mitt första sjukgymnastikbesök igår, hon var snäll och verkade duktig, hon ska lära mig att inte vara så stressad och lära känna min egen kropp. Ska även till Rygginstitutet på tisdag till en sjukgymnast, sen ska jag gå där två gånger i veckan med möte och träningar. ÄNTLIGEN HÄNDER DET....det skriker riktigt i kroppen på mig, tänk om jag kan bli lite bättre, slippa ha ont och saker som går ur led. Är fruktansvärt trött så snart blir det läggdags.



Tokhundarna



NattiNatt

Inga kommentarer: