onsdag 22 oktober 2008

Onsdag=Grey´s Anatomy

Ja, ni ser väl på rubriken av mitt inlägg vad det kommer handla om, ja just det, Grey´s anatomy. Det är det bästa av alla tvprogram, helt klart. I love it. Man riktigt längtar tills det är ett nytt avsnitt. Min kära kusin, Emma, har fuskkollat, dvs laddat ner alla avsnitt och tittat, så hon är långt före mig i serien. Jag själv, gillar inte att sitta vid datorn och kolla på film. Sedan är det faktiskt lite mysigt att längta till onsdagen och sedan har den där timmen mellan 21.00-22.00 och bara vara, inte behöva tänka utan bara kolla på andras intriger.

Denna vecka har chefen varit sjuk, så jag har varit halvchef, har varit kanon, har gått bra och varit roligt.

Tyvärr är både jag och Magnus sjuka om än något bättre så Ebba har fått lida lite för detta. Har inte blivit så många promenader eller aktiveringar. I söndags spårade vi, det gillar hon och är duktig på. Ska ta helgen till att spåra lite till. Jag har tänkt att vaxa min bil på lördag så då ska vi spåra i Braås.

Nu blir det till att laga mat, kycklinggryta med kokosmjölk och grön curry...gottgott.

Ha det bra. Och Ni, glöm inte kolla på Grey´s ikväll=)

Inga kommentarer: