torsdag 2 oktober 2008

Första inlägget

Ja, detta är det första inlägget. Har tänkt länge att skaffa en blogg men har inte riktigt orkat eller för den delen haft tid till det.

Ska väl först och främst berätta om min vanliga otur, härom dagen så klämde jag mitt pekfinger i öppningen på papperspressen på jobbet. Det är inte alls kul kan jag berätta om. Fick åka ner till vårdcentralen där de skickade mig vidare för röntgen, som tur var så var det varken någon spricka eller brutet. Har fruktansvärt ont nu och värre lär det bli då jag from måndag kommer vara själv i köket IGEN.

Orkar inte vara bitter och ha ont längre så jag ska väl ta och berätta lite om vår älskling, EBBA <3 Ebba är nog, trots mycket jobb och pusslande det bästa som hänt oss. Tyvärr löper hon nu så vi har inte kunnat vara med på hundkursen de två sista gångerna. Hon är så duktig vår "Fis", hon kan det mesta, om man är hård mot henne vill säga, hon behöver det. Om jag orkar och hinner så ska vi givetvis fortsätta med fortsättningslydnad till våren. Ska även gå en kurs, spår och sök, det är hon jätteduktig på, bara jag som inte riktigt vet hur man ska gå till väga.

Nähe, nu blir det snart sängen. God natt

Inga kommentarer: