tisdag 19 januari 2010

Inget att skriva om


Nu känns det som om min förkyldning äntligen börjar släppa, skönt. Tror Ebba börjar bli skendräktig nu igen, denna gång får det bli Galastop( osäker stavning). Händer inte så mycket här, vi går och längtar efter vårt drömhus som vi har hittat och har fått lov att köpa, så fort de har hittat en lägenhet i stan som de vill ha. Vi vill ha huset nu, det är såååå fint....bådas drömhus, bara att flytta in, ingen renovering, bra tomt, fint hus...allt stämmer.

Annars är det mest jobb som gäller och födelsedagar, min mormor fyller 80 nu i veckan och jag ska göra smörgåstårtor till henne, sen fyller min farmor 83 i slutet av veckan så det är fullt upp.

Nu ska jag göra mig redo för "Halv åtta hos mig", ett riktigt bra program, det är i klass med "Dickinson´s real deal".

X

Inga kommentarer: