lördag 16 januari 2010

Bitter

Är bitter, har varit sjuk en längre tid nu, i en och en halv vecka. Halsen är son en svullen trädstam, näsan rinner och huvudet känns som det väger 3 ton. I går var vi på revy. Hur kul är det att efter 30 minuter, undra när den ska ta slut.

Jag har ju en led/bindvävnadssjukdom också som gör att det är jobbigt att sitta still, det är jobbigt att röra sig...you name it. I går drog det dessutom på teatern så det var inte kul, var stel som en pinne efter två timmar i en sådan stol. Drar mig för att gå på bio, där kan jag inte heller skaka loss lederna som "fastnat".

Mamma och co har haft Ebba från fredagen-lördagen. Är så konstigt att vara "hundlös". Undra vad vi gjorde innan vi skaffade Ebba. Min bästa,snyggaste och mest älskvärda hund<3

Ska nog se Göta Kanal 3 ikväll, hemma...skönt, blir en lugn helg detta oxå, behöver vila upp mig.
Ha det bra allihopa.
x

Inga kommentarer: