onsdag 5 november 2008

Stress och besvikelse

Stress och besvikelse, det är vad jag känner just nu. Eller rättare sagt, i går, i dag är det bättre men känner fortfarande att jag är besviken. Vi brukar alltid äta julbord den tredje advent. därför valde Magnus och jag att åka till Stockholm första advent så det inte skulle krocka med julbordet. Fick i går veta att julbordet är den första advent. Jag blev arg och ledsen, kanske en skitsak men inte för mig. Är arg att jag inte kan följa med, att det alltid ska drabba mig.


Är inne i en svacka just nu, allt är jobbigt, jag har ont, är hängig och allmänt trött på allt, allt på grund av stress. I går låg jag i sovrummet i någon/några timmar och glodde i taket, inte kul men mår dåligt. Magnus han får sköta hushållet, han gör det så gärna vilket är tur. Har fortfarande inte blivit bra i halsen, hostar som en idiot och nu har jag fått ont i halsen i gen, suck, när ska det bli bra. Jag gillar inte hösten, inte alls.


Helgen var för visso väldigt bra och rolig. Vi (Ebba och jag) var på hundutställning här i Växjö både på lördagen och söndagen, det är kul och Ebba får lite socialträning, PERFEKT.


Nu ropar Magnus att maten är klar, efter maten blir det ett varmt bad. Lägger i dag in en bild på Ebba när hon badar i havet, är för mig en sorglig bild, den är tagen samma dag som min gamla hund, Cicci avlivades men bilden strålar även lycka och sommar.

Ha en bra kväll.


Inga kommentarer: