måndag 24 november 2008

Köpenhamn och hårmodell.

I helgen var jag med min familj nere i Köpenhamn. Vi åkte tåg ner, vilket bara krånglade hela vägen. Det började med att hela vår vagn skakade, konduktören visste inte ens var det var men det kändes som en punktering...om det går att jämföra. Sedan hade vi ett helt gäng från Södra som drack sig varma på jägermeister och öl, k 10 på morgonen, de var något högljudda. Sen när vi väl var i Malmö så gick inte vagnarna koppla om så då blev det överfullt i vår tågvagn och tåget var försenat med ca 20 minuter, man blir trött.

Hemvägen blev inte bättre den då vi helt plöstligt fick byta tåg mitt i allt, har jag väl aldrig gjort innan men det sa konduktören bestämt att så var det ALLTID. NÄhhh, det är inte alltid så, jag har åkt det tåget minst 8 gånger och ALDRIG bytt innan, hon var så jäkla otrevlig. Jag har alltid haft goda kontakter och resminnen från SJ men nu har jag bytt åsikt.

Nere i Danmark var det hur som helst väldigt trevligt, mycket att se på som vanligt. Köpte mig en tröja och lite ljus på Tivoli.

I dag gick jag på en hårmodells uttagning, det gick jättebra, ska dit på onsdag mellan kl 12.45-18.00, ska bli spännande. På fredag åker jag och Magnus till Stockholm, ska bli så himla roligt.

Nää, nu ska jag se på Färjan. Ha en bra kväll,.

Inga kommentarer: