söndag 15 mars 2009

Fredag den 13

Fredag den 13 mars 2009 är även känd som min 24 års dag. HÄRLIGT att bli gammal...NEEEEJ, det är det inte. Nästa år, är jag alltså 25 år, då får det allt vara nog. I helgen har det varit kalas och åter kalas. Lägger ut någon bild så ni får så vad vi har smaskat i oss.
Vit chokladmousse och jordgubbstårta. MUMS

I fredags åt vi porterstek och marängtårta hemma hos mina föräldrar och igår åt vi smörgåstårta och en otroligt god tårta som jag gjort med vit chokladmousse och jordgubbsmousse.


Smörgåstårta a la Mari

I dag ska vi vara hundvakter åt Platon, Ebbas bästis. Tänkte ta en runda runt sjön idag om väder, vind och min kropp håller sig i schakt.


Har varit en bra helg, på onsdag fyller min mamma år sedan är det lugnt ett tag framöver.


Såhär trött blev min mormor och Ebba efter två dagars kalas.



Ha det bra, /Mari

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen - VI HAR MISSAT DIN FÖDELSEDAG!!!!!! *skäms*


Hjärtliga grattis i efterskott, Marie!!

Varma tankar och kramar