måndag 13 april 2009

Påskhelgen

Jag och Ebba har haft en kanonfin påskhelg. Jag har varit ledig från jobbet sedan i onsdags så det känns lite motigt att börja jobba i morgon igen. Vi har varit på Öland och Ebba hoppade i havet, inte bara en utan två gånger. Hon älskar att bada och vara på Öland. Hon har fått vara ute och springa hela helgen. Det fina vädet var bara ett plus.

I dag, måndag, var jag och min familj och köpte kläder och skor till min brors student. Jag hittade en perfekt klänning, till ett vettigt pris av 500;-, den var jättefin. Nu ikväll så har Ebba fått busa med sin "bästis" Platon. Bägge två var lite trötta men de sprang på som vanligt, men pausade lite ibland med varsin pinne.

Gick även förbi huset med M och M, huset vi vill köpa. Visning på fredag så håll tummarna allihopa.

Snart blir det sängen, blir väl som vanligt nu när man "vänder om" dygnet.
Ha det bra. /M

Inga kommentarer: